قدح لاله

می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم
چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم
حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما
بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم

طبقه بندی موضوعی

مردی از جنس مردم

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

 سوم تیر در همایش تجلیل از احمدی‌نژاد شرکت کرده بودم. کلی کار مهم برای انجام دادن داشتم ولی هرچی فکر میکردم می‌دیدم باید برم. زیبایی هایی که قرار هست اونجا ببینم معلوم نیست دیگه تو تاریخ تکرار بشه یا نه. دوست داشتم ببینم چجوری با مردم ارتباط برقرار می‌کنه و مسئولی که عملکردش با درصد بالایی طبق فرمایشات حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر هست رو از نزدیک ببینم.

برای اولین بار بود که رئیس جمهور رو از نزدیک ملاقات میکردم. برای من که از اول ایمان و اعتماد قلبی به این مرد داشتم و جفاکاری های رسانه‌های چپ و راست تصویر زیبایی که از یک مرد عدالت طلب در ذهنم ساخته بودم را خراب میکردن، شرکت در این جلسه خیلی مهم بود.

فضای خیلی خوبی در سالن حکم فرما بود بعد از مدتها که از الطاف دوستان به جایی رسیده بودیم که جرات بردن اسم رئیس جمهورمون رو هم نداشتیم، انگار قلبم از یه حصاری رها شده بود و می‌تونستم آزادانه بگم که چقدر رئیس جمهور کشورم رو دوست دارم و افتخار می‌کنم بهش که با ایمان محکمش  به عنوان رئیس جمهور مملکت اسلامی ندای اسلام رو در دنیا سر داده  و حق این جایگاه و مقام رو به بهترین شکل ادا کرده.

سرا پا گوش ، پای صحبت‌های احمدی نژاد نشسته بودم و با ریزبینی بسیار زیادی به دنبال روزنه‌ای از انحراف در صحبت‌هاش بودم. حالا می‌فهمیدم که چرا به ایشون می‌گن منحرف؟ حق هم دارن، خب منحرفه ،منحرف از تمام برداشت‌های غلطی که از اسلام به نفع خودشان می‌کنن کسانی که به قول دکتر الهام منفعتشان را در غیبت امام  می‌بینن و همان‌ برداشت ها رو به جای اسلام ناب به خورد ما می‌دن. منحرفه چون کسی است که ظهور رو آنقدر نزدیک می بینه که مژده بهار رو به همه دنیا میده و ترس مخالفانش از ظهور رو به بهترین شکل عیان می کنه.

در کتاب‌ها و پای منبر علما یاد گرفته بودم که اجرای عدالت سخته و زمانی که امام زمان ظهور کنند معلوم نیست چند نفر تاب و تحمل اجرای عدالت را داشته باشند و در رکابشون بمونند؟ چه برسه به اینکه ما دعا می‌کنیم در رکاب امام شهید بشیم!

 این مرد بزرگ احمدی نژاد با عملکردش در این 8 سال به من یاد داد که اجرای عدالت یعنی چی؟ به من نشون داد چطور می‌شه که کسانی تاب و تحمل اجرای عدالت را نداشته باشن. مثل یک معلم کارکشته راه رو برام باز کرد تا بتونم به امام زمانم و چگونگی اجرای عدالتش فکر کنم. با عملکردش یک نشونه‌ خیلی خیلی خیلی کوچک از چگونگی اداره جامعه در دوران بعد از ظهور امام  رو نشونم داد. انگار دنیایی را به روم گشوده بود تا امامم رو بهتر بشناسم و در مورد راهش و چگونگی زمینه‌سازی برای ظهورش فکر کنم.

بله حق هم دارند دشمنی کنند چون کسی که درس دین به ما می آموزد از جنس مدعیان دین داری در عصر ما نیست و این دشمنی از روی حسادته.

به ما نسل سومی ها می‌گن نسل سوخته اما می‌خوام بگم شاید ما نسل سوخته باشیم ولی افتخار و شانس این را داشتیم که بهترین سال‌های عمرمون را در زمان مرد بزرگی چون احمدی نژاد بگذرونیم و از این بابت سجده شکر می‌کنم به درگاه خدا که چنین موهبنتی را به من و جوانان هم عصرم عطا کرده.

وقتی دشمنان اسلام به مقدسات ما مسلمونا هتک حرمت می کنند، وقتی خبر مظلومیت ها و شهادت امامانمون رو می شنوم ، به حقانیت امامانم بیشتر ایمان می‌آرم و همین مظلومیت هاو مبارزات باعث زنده ماندن اسلام تا به امروز شده. راه احمدی نژاد راه امامانمون هست بدون هیچ انحرافی و تمام دشمنی ها و کینه ورزی ها گواهی می دهند به حقانیت راه ایشون. احمدی نژاد امروز در کنار این همه مخالف که از همه قوا استفاده می کنند برای خدشه دار کردن چهره پاک و زیبای او بسیار جذاب تر و با ایمان تر و با عتماد تر از احمدی نژاد سال 84  است.

در حدیث قدسی از خداوند متعال نقل شده است که: «من در دوجا خنده ام می گیرد:یکی آنجا که من بخواهم بنده ای را عزیز کنم و خلق بخواهند او را ذلیل کنند و دیگر آنجا که من بخواهم بنده ای را ذلیل کنم و خلق بخواهند به زور او را عزیز کنند».

والسلام

نظرات  (۱۲)

۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۶ حمید مشایخی راد
سلام 
بسیار زیبا 
ما به منحرف بودن خودمان افتخار می کنیم . 
منحرف از همه قدرت طلبان عالم منحرفیم ...
لینک شدید . 
یاعلی 
با سلام
جالب بود. به ما نیز سر بزنید
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۹ فاطمه امیری
بسیار زیبا بود نام  احمدی نزاد در تاریخ ایران به ریبایی ثبت خواهد شد
پاسخ:
سلام دوست خوبم
خیلی خوشحال شدم به وبلاگم سرزدی 
موفق باشید
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ علیرضا ملوندی
إِلَهِی وَ أَلْحِقْنِی بِنُورِ عِزِّکَ الْأَبْهَجِ فَأَکُونَ لَکَ عَارِفا وَ عَنْ سِوَاکَ مُنْحَرِفا ....
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۷ مریم درستی نادعلی
زمان می گذره و بالاخره  رو سیاهی به ذغال می مونه 
احمدی نژاد مایه ی افتخار ما بوده و هست .
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ سرباز ولایت
سلام متن خیلی قشنگی بود مخصوصا اونجا که گفتی افتخار ما نسل سومی ها اینه که در دوره ی احمدی نژاد بودیم
افتخار میکنم به اینکه اولین رایمو تو انتخابات ریاست جمهوری به احمدی نزاد دادم و به 24 میلیونم انتخاب شد
الهم العجل الولیک الفرج
منونم از مطلب صمیمانه و به حقتون ، جادارد همه ما در اثبات مظلومیت این منادی عدالت قلم بزنیم. منتظر مطالب زیبای شما خواهم بود.

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۰ وبـگاه جــوان انقلابی

بسم رب المهدی

اللهم عجل لولیک الفرج

دوستان عزیز ، مومن ،انقلابی و بهاری

سلام

تبریک عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات را از وبـگاه جــوان انقــلابی پذیرا باشید.

وبگاه جوان انقلابی یک هفته ای است که پرونده ی ویژه ای را برای خداحافظی با جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد تدارک دیده است. از شما دوست عزیز نیز دعوت می کنیم تا از این مطالب دیدن فرمایید و با نظرات خود در روشن تر شدن مسائل درباره دکتر احمدی نژاد ، دولت های نهم و دهم و یاران ایشان بیان کنید. بدیهی است که ا با وجود برخی از اطلاعات و دلایل وقایع ، به دلیل ملاحضاتی قادر به انتشار صریح آن مطاللب نیستیم ولی نظرت شما می تواند این خلا را پر کند.

منتظر تان هستیم

مـدیر وبــگاه جـوان انقــلابی

javanenghelabi.ir

info@javanenghelabi.ir

 

 

لحظه وداع…. | کلیـپ صوتی غم انگیـز خــداحافظی با تنهـاترین و مظلــوم ترین سـردار علی

http://javanenghelabi.ir/?p=5087

 

افتخـاری بزرگ برای مدیـر جـوان انقـلابی | اولین کسی که در کشـور از دکتر احمـدی نـژاد تجلیـل کرد + مصـاحبـه خـواندنی روزنامـه ایـران با مدیـر سـایت

http://javanenghelabi.ir/?p=3539

 

ماجـرای برکنــاری متـکی از زبان دکتر احمــدی نژاد | اختصـاصی جـوان انقـلابی

 

ماجـرای معـاونت اولی مشایی چه بـود؟ | پربحـث ترین مطلـب جــوان انقـلابی

 

متـن کـامل ماجـرای مـردم اسرائیـل | اختصاصی جوان انقلابی

 

فصل الخـطاب | نظـر صریـح امـام خامنــه ای دربـاره اطرافیــان دکتـر احمـدی نـژاد

 

فـرزند ملـت | خاطـرات خـواندنی ولی منتشر نشده دکتـر احمــدی نژاد

 

دیـدگاه مـوافق | مصـاحبه روزنامـه ایـران با صاحبخـانه مهنـدس مشـایی

 

ماجـرای ۱۱روز خـانه نشینی دکتر احمــدی نـژاد | گـزارش تحلیـلی جـوان انقـلابی + فیلـم

 

آیا احمـدی نژاد حجـاب اسلامی را قبــول ندارد + مستند نقص ظاهر

 

دیدگاه مـوافق | متـن کامل سخنان مهم مهنـدس مشـایی در دیدار با طـلاب فـارس – ۱۳۸۹

 

اختصـاصی جـوان انقـلابی | سخنـان منتشر نشده دکتر احمـدی نژاد در جمـع حامیــان دولـت اسـلامی – دی ۱۳۹۰ | + فایل PDF

 

فصل الخـطاب | امام خامنـه ای : هیچ رئیس جمهوری به اندازه ایشان نام امـام زمـان(عج) و حضرت زهرا(س) را در جهان احیا نکرده است

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۹ وبـگاه جــوان انقلابی

ماجرای چادری شدنم ؛ ماجرای چادری نشدنم | فراخوانی فقط ویژه بانوان البته با حضور اقایان

سلام

وبگاه جوان انقلابی به کمک چند وبلاگ دیگر در کشور اقدام به برگزاری یک طرح بزرگ درباره بحث پوشش و حجاب زنان ایرانی کرده است و قصد دارد خاطرات آنان را درباره انتخاب پوششان منتشر کند. از شما مدیر محترم و همه کسانی که این مطلب را میخوانند دعوت میکنیم به ما سر بزنید و از جزییات مطلع شوید.برادران عزیز هم میتوانند مطالب و خاطرات و دیدگاهشان را درباره پوشش بانوان ارسال کنند تا منتشر شود. منتظرتان هستیم

وبگاه جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir/

 

سلام

منتظر ارسال خاطره خودتان هستیم

چه چادری باشید و چه مانتویی

لطفا به دیگر دوستان  سایبری یا حقیقی تان نیز اطلاع دهید

یه پیشنهاد : میتوانید دراین طرح ما را کمک کنید؟

بانو پویان | معاونت وبگاه جوان انقلابی

 

با همه تهمت هایی که به آقای احمدی نژاد وارد شد  بعد از اون همه زحمت با تمام وجود عقیده ام میگوییم که تو مرد پاک خدایی بودی والسلام .
سلام کاش همه مسئولین مثل دکتر عدالت محور و شایسته سالاربود تنها ریس جمهوری که ادم نمیخواست مهلت قانونی خدمتش تموم بشه .با وجود سنگ اندازیهای مخالفانش خیلی کارها کرد ک دیگران نتونستند و فقط ارزوی اجراش را داشتند .این مرد بزرگ دوست داشتنی ست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی