قدح لاله

می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم
چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم
حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما
بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم

طبقه بندی موضوعی

همه غیر از شیطان

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۲ ب.ظ

رمضان ماه میهمانی خدا آمد. همه به میهمانی با شکوه خداوند دعوت شدیم. همه غیر از شیطان

همیشه از بچگی هر زمان که کار خطایی میکردیم میگفتیم شیطون گولم زد و الا من بچه خوبی هستم. با این تو جیه بزرگ شدیم. هر چقدر که بزرگ شدیم انگار گناهانمون هم با ما بزرگ و بزرگتر شدن.

خوب که فکر میکنم میبینم بعضی وقتا گناهانمون بزرگتر از خودمون شدن. اره هر چی فکر میکنم میبینم جور در نمیاد...

منو فلان کار زشت ؟؟؟!!!

ولی واقعیت داره، من اون کارهای زشت رو انجام دادم، ولی شیطون گولم زد به خدا من انقدرها هم آدم بدی نیستم. یعنی من این همه بد شدم و خودم خبر ندارم؟؟؟؟؟؟

خدای من، تو که شاهدی تو که میدونی من چقدر از انجام دادن کارهای زشتم پشیمونم.

خدایا تو باور میکنی که شیطون گولم زد؟ 

اره مطمئنم که تو باور میکنی و همین برام بسته.

خدایا، پامو گذاشتم تو ماه مهمونی تو، شنیدم تو این مهمونی شیطون رو راه ندادی، خدا مرسی که انقدر مهربونی مرسی که انقدر فرصت میدی تا بتونم خودم رو نشون بدم. تو دست و پای شیطون رو ببند، فقط یک ماه به من فرصت بده تا بهت نشون بدم که من انقدر ها هم بنده بدی نیستم. 

چرا خودمو گول میزنم. . .

خدایا کمکم کن به خودم ثابت کنم که هنوز آدم بدی نشدم. کمک کن به خودم ثابت کنم که میتونم بنده خوب تو باشم و تو کمکم میکنی.

الهی آمین

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۱
فاطمه لطفی آذر

نظرات  (۲)

 التماس دعا
۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۴:۲۱ قاسم صفایی نژاد
اى مولاى من مرجع خواهش من تویى نه هیچ مسئول دیگر، و برآورنده نیازم تویى نه هیچ مطلوب‏الیه دیگر، پیش از آنکه کسى را بخوانم تو را مى‏خوانم و بس، احدى در چشم‏انداز امید من با تو شریک نیست، و هیچ کس در دعاى من با تو همراه نیست، و نداى من او و تو را با هم در برنمى‏گیرد.
قسمتی از نیایش 28 صحیفه سجادیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی